Kontorsstädning

Kontoret är för många verksamheter en oerhört central plats. För att effektiviteten ska ligga på topp är det däremot viktigt med regelbunden städning. Att hålla det rent och ordnat skapar även bra förutsättningar för en trevlig och hälsomässigt fördelaktig inomhusmiljö. Vi kan erbjuda engångsstädning och återkommande schemalagd städning. Allt utifrån era behov och önskemål.

Garanti och Reklamation

Vi lämnar alltid garanti på vår städning. Om ni är missnöjda med städningen vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Alla åtgärdar kommer att tas för att ni som kund blir nöjd med städningen. Vi har ansvarsförsäkring som täcker alla typer av skador upp till 10 miljoner kronor om det sker under städtillfälle.

Nöjd kund-garantin gäller i 5 dagar efter utförd städning.

Betalning

Vi har ett samarbete med Fortnox som hanterar våra fakturor.

Har du övriga frågor ring eller mejla oss så berättar vi mer!

Avbokning eller ändring

Avbokning/ändring måste ske senast 24 timmar innan städtillfället.

Vad ingår i vår kontorsstädning?

  • Samtliga fria ytor.
  • Samtlig möblemang.
  • Belysning.
  • Prydnadssaker.
  • Golv och mattor.
  • Speglar.
  • Tömning av papperskorgar.
  • Spis och kakel.
  • Diskbänkar samt kran.
  • Diskning.
  • Köksskåp och luckor.
  • Kyl och frys.
  • Köksfläkt.
  • Mikrovågsugn.
  • Badkar/dusch.
  • Toalettstol.
  • Handfat.
  • Vitvaror.
  • Tvättställ.
  • Tvättmaskin.
  • Torktumlare/torkskåp.
  • Hyllor.